S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

BODY WAY s.r.o.
Vršovická 927/56
Praha 10, Vršovice 101 00
tel: +420 727935696
info@bodyway.cz
OSOBNÍ ODBĚR-Vaníčkova 6, Praha 6, tel. 777706272
Patba POUZE v hotovosti, Otevřeno: 9:00-12:00 hod.

NOVINKY

arr3COCOXIM kokosová voda z Vietnamu!COCOXIM kokosová voda COCOXIM je kokosová voda z nejkvalitnějších ořechů na světě. ZDRAVÁ... arr3Barebells produkty nyní již na našem eshopu!  BAREBELLS PROTEIN BAR - NEUVĚŘITELNĚ MĚKKÁ, SLADKÁ, CHUTNÁ LOWCARB PROTEINOVÁ TYČINKA Ve švédské... arr3OSOBNÍ ODBĚR  ADRESA: Sklad BODYWAY s.r.o. Vaníčkova 6, Praha 6 - Strahov, 169 00 Otevřeno: 9:00-12:00... arr3EVLS PRAGUE pro show 30.9.-1.10.2016 - fotogaleriearr3Akce Spartan race - fotogaleriearr38.5.2016 - TEST - OCHUTNALI JSME NEJŠTÍHLEJŠÍ TĚSTOVINY!!!Další skvělá recenze na naše těstoviny Organic Protein pasta! Co vy na to?:) Již jste je zkusili... arr37.5.2016 - OCENĚNÍ V DUBAJI  Do sbírky ocenění společnosti Max Sport, přibyl titul finalista v kategorii " nejlepší funkční... arr37.5.2016 - RAW PALEO BARS OD MAXSPORTChcete vědět víc o našich paleo barbar raw tyčinkách?;)   Podívejte se na skvělý blogpost s...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 23,00 Kč
skladem
naše cena 2 400,00 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 23,00 Kč
skladem
naše cena 23,00 Kč
skladem

» Reklamační formulář

 

 

Reklamační formulář

 

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající): Bodyway s.r.o., Ing. Michaela Kováčová, Vršovická 927/56, Praha 10, Vršovice 101 00

Internetový obchod: www.bodyway.cz

Společnost: Bodyway s.r.o.

Se sídlem:  Vršovická 927/56, Praha 10, Vršovice 101 00

IČ: 04171551 DIČ: CZ04171551

E-mailová adresa: info@bodyway.cz

Telefonní číslo: +420 727935696

 

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
2. Číslo objednávky:
3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
4. Jméno a příjmení spotřebitele:
5. Adresa spotřebitele:
6. Email:
7. Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*)

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.